Menu

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

AKTIVITI EKSA IKBNN

Monday, March 27, 2017

PENGLIBATAN PELAJAR DALAM EKSA DIHARGAI

MAJLIS PENYAMPAIAN HADIAH PERTANDINGAN AMALAN EKSA 2016


IKBN NAKA, 19 FEBRUARI 2017 - Penglibatan pelajar-pelajar IKBN Naka dalam menjayakan pelaksanaan amalan EKSA telah mendapat penghargaan dan pengiktirafan melalui Pertandingan Amalan EKSA yang dianjurkan di peringkat IKBN Naka di mana pemenang kategori Bilik Asrama Terbaik telah diraikan sempena perhimpunan bulanan di sini.
 
Hadiah berupa makanan ringan dan minuman telah disampaikan oleh Pengarah IKBN Naka kepada penghuni Bilik A109 yang diangkat sebagai pemenang bagi kategori berkenaan. Tambah menarik lagi, makanan ringan dan minuman tersebut dimuatkan di dalam sebuah peti sejuk di mana peti sejuk tersebut akan diletakkan di dalam bilik pelajar berkenaan untuk tempoh satu semester bagi kegunaan pelajar. Selain daripada kategori Bilik Asrama Terbaik, 6 kategori lain turut dipertandingkan antaranya Bilik Pegawai Terbaik, Tandas Terbaik, Sudut EKSA Terbaik dan lain-lain lagi. 
 
Jawatankuasa Promosi EKSA berharap dengan adanya penganjuran pertandingan seperti ini ianya akan menjadi titik permulaan bagi pembudayaan amalan EKSA di kalangan warga IKBN Naka.